Alla inlägg under februari 2007

Av Husfrun skriver - 6 februari 2007 08:35

Nu verkar nålbindning var väldigt inne, alla böcker som finns på Tradera om detta ämne stiger i höjden vad gäller priset. Men jag vill få tag på en bok om detta, billigt, men var?Biblioteket kan ha sådana böcker men från vilket årtal är frågan?

Av Husfrun skriver - 5 februari 2007 17:17

Hönan Agda och kompisen Beda sprang över ladugårdsbacken med tuppen tätt i hälarna. "Ska vi stanna", skrek Agda. "Nej, då tror han vi är lättfotade." "Ska vi springa fortare då?" "Nej, då tror han vi är rädda." "OK, skrek Agda. Då snubblar vi."

Av Husfrun skriver - 5 februari 2007 13:43

Ja det får var och en avgöra själva! *fniss*

Av Husfrun skriver - 5 februari 2007 10:02

Är man hund kan man kosta på sig att sova var som helst, passar utmärkt om man hoppas få följa med på resa också!

Av Husfrun skriver - 5 februari 2007 09:57

Stressar av med lite pussel så länge!

Av Husfrun skriver - 5 februari 2007 09:35

Påbörjade för ett tag sedan Icarus sjal, där jag fått mönstret översatt till svenska av en riktig ängel. Men jag drar mig lite för att fortsätta för att garnet är så tunt, men jag får ta mig i kragen och komma igång för jag vill gärna se den i färdigt tillstånd i alla fall.

Av Husfrun skriver - 4 februari 2007 22:23

Har bara blivit liite stickning idag. Hittade ett garn som ser ut som pälsen på ett lamm ungefär, passar nog till att sticka en nalle av också.Nu blir det pulsvärmare i grått/svart, men det känns mera dött detta garn eftersom det innnehåller så lite ull, 17%. Så fort det är mycket syntet i ett garn så upplever jag i allafall att det känns mindre "levande"! Bild får jag fixa senare.

Av Husfrun skriver - 3 februari 2007 09:27

En vän har tilllverkat dessa finurliga änglar och man blir helt betagen av dem. Så söta och roliga! Handgjorda och var och en är olik de andra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards