Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

Nyårskonsert

Av Husfrun skriver - 1 januari 2008 10:20

Min vana trogen så ser jag på Nyårskonserten i TV idag och den brukar alltid vara ett trevligt inslag på årets första dag. Stickade klart en halsduk och en sjal igår så nu kan jag börja med något nytt igen. Stickning känns alltid meningsfullt och jag har massor med ideer. Vädret är grått, grått så då passar en stickning som handen i handsken. Vad passar väl bättre än en trio som snarkar i takt?

 
 
Eva i Halmstad

Eva i Halmstad

1 januari 2008 12:22

God fortsättning på dej, hoppas de blir ett bra år för dej och de dina.
Eva.

http://evaihalmstad.blogspot.com

 
Eva S

Eva S

2 januari 2008 12:49

Nyårskonserten hör också till min vana. God fortsättning och ett lugnt och bra 2008 önskar jag dig.

http://www.eva.sundstrom.st

 
Filifjonkan kikar in

Filifjonkan kikar in

2 januari 2008 14:39

Godeftermiddag Husfrun, har du redan stickat klar en halsduk du är snabb som en oljad blixt du,, Nyårskonserten är väldigt trevlig att se och höra på och mycket fin musik och just Radetzkimarschen det sista är ju kul publiken väntar på den ser man,,

http://filifjonkan-se

 
Dockmamman

Dockmamman

3 januari 2008 09:10

God fortsättning! Vilken tur att det är fler som stickar fast det är storhelg, blev i princip idiotförklarad denna nyårshelg för min stickning.
/Kram Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husfrun

3 januari 2008 09:19

God fortsättning alla! Man får ta det som en komplomang att bli idiotförklarad, förmodligen ligger det avundsjuka bakom för att vi har så kul. *skratt*

Nyårskonserten var så trevlig och skön musik är aldrig fel att lyssna till när man stickar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards