Direktlänk till inlägg 27 februari 2007

Laxpudding

Av Husfrun skriver - 27 februari 2007 12:01

Nu längtar jag efter laxpudding i stekpanna som är så enkelt och lätt att göra. Bilden tog jag vid senaste tillfället när vi hade den till lunch.

 
 
Ingen bild

Snissan

27 februari 2007 13:13

Ser jättegott ut.Om man kan byta ut laxen mot tex kassler så äter även jag!

Jag håller med i inlägget om att du måste ha en bra mataffär. I min affär finns inga garner. I och för sig så stickar jag inte så mycket, men det finns ju andra so kanske skulle vilja ha.

Garnerna är i alla fall fina. vad ska du göra av dom? Dom längst mer ser blanka ut, är dom det?

 
Ingen bild

Husfrun

27 februari 2007 14:50

Javisst kan man ha kassler om man vill eller annat som man tycker om.
Ja det är blankt garn de fyra nystanen längst ner. Passar till finare halsdukar eller scarfs.

 
Ingen bild

Filifjonkan är hungrig

27 februari 2007 16:01

Det ser gott ut det där... här blir det biff stroganoff i pyttebitar samt ris till det.Hade i frysen sen förut så jag är lat idag bara värma upp.. men din stekpanna ser frestande ut Lax och jag är goda vänner! :)

 
Clara

Clara

28 februari 2007 11:17

Hej!
Här stötte jag på en sida som jag gillade!!!! Vi verkar ha samma intresse känns det som ...här kommer jag att gå in och hälsa på ofta...god mat och handarbete...kan det bli bättre!!!
Jag har lagt in dig bland mina favoritställen!!
Hälsningar Clara

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husfrun

1 mars 2007 00:34

Åh, det gläder mig om jag gör andra glada med min blogg! Håll till godo!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards