Direktlänk till inlägg 24 december 2007

Vinterbild

Av Husfrun skriver - 24 december 2007 16:06

Så här ter sig julen

i stora delar av vårt land,

ingen snö men kallt.

 
 
Dockmamman

Dockmamman

27 december 2007 11:02

God fortsättning/Kram Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Filifjonkan tittar in med öonen på knävecken

Filifjonkan tittar in med öonen på knävecken

27 december 2007 16:53

Godeftermiddag eller nåt..God fortsättning också. Hoppas det blev en bra jul där hos dig med de söta kissekatterna kanske klättrandes i granen ,,näe då de är för små ännu antar jag. Här har varit fullt ös tills för en timme sedan ungefär men nu så är det slut på middagsgästerna (tack och lov)Skall koja tidigt jag lovar precis slut.
Säger god natt till dig redan här så ses vi

http://filifjonkan-se

 
Britt-Marie

Britt-Marie

27 december 2007 18:50

Länge sedan sist men nu är jag äntligen här igen!
Kram på dig och jag hoppas du haft en underbar jul.
Stickmarkörsringarna kan man hitta på panduro eller i fiskeaffärer.
Pinnarna är hattpinnar, tror jag de heter.

http://brittmariel.blogg.se

 
Ingen bild

Husfrun

27 december 2007 19:01

Dockmamman:God fortsättning tillbaka.
Filifjonkan: Julen var trivsam och trevlig. Men en plats stod tom.........

BrittMari: Kram tillbaka, hoppas din jul också varit gemytlig. tack för tipset då ska jag forska vidare efter ringarna, det ser så kul ut att göra stickmarkörer tycker jag.

Tack för era kommentarer.

 
Filifjonkan

Filifjonkan

28 december 2007 15:09

Husfrun ja det är hemskt just dessa högtider men den tomma platsen gör liksom extra ont den tiden. Jag har känt av det med för lillebrors plats men har ett litet bord med bara lillebrors foto och pappas foto och tänder ljus där hela dessa dagar känns liksom lite mer då änglaspelet står där och pinglar ju och lyser de är liksom med då på nåt konstigt vis.

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards