Direktlänk till inlägg 4 december 2007

Kattungarna har fått ögon

Av Husfrun skriver - 4 december 2007 13:22

Se så bedårande söta kattungarna är och nu har dom fått ögon så nu ser de omvärlden. Med lite glitter på huvet så kunde dom nästan vara luciatärnor. :)

 
 
Eva i Halmstad

Eva i Halmstad

4 december 2007 13:26

ruskigt söta, ha de gott på dej, Eva.

http://evaihalmstad.blogspot.com/tcvn

 
Ingen bild

Husfrun

4 december 2007 13:34

Ja visst är dom söta! Ska snart hälsa på dem och berätta för dom vem jag är så dom inte klöser mig sen när dom blir större. Hihi...

 
helga

helga

4 december 2007 13:49

Vilka små sötnosar!!!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

4 december 2007 16:38

Åå dessa luddbollar,,ja de har ju redan tärnlinnet på sig ett band oom lilla midja ch glitter i huvudet så är det fullbordat de är så söta så åååååå

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Husfrun

4 december 2007 17:04

Hihi.....ska jag säga till sonen, får väl se om det "går hem". men onekligen skulle de vara söta som tärnor. Lucia är väl att ta i kanske?

 
Ingen bild

Dragariel

4 december 2007 18:56

Åh, om inte Storpyre vore allergisk skulle jag pronto be att få köpa två av dem - fullständigt b-e-d-å-r-a-n-d-e! Den med svarta pricken på huvudet och en av di andra! Ljuvlisar!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 december 2007 08:46

Morrn morrn på onsdagen
Tittar bara in för att se på dina luddbollar igen de är så maffigt gulliga, ha det bra o gråvädret,

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Filifjonkan

6 december 2007 11:44

Godmiddag rusar in och vill bara klappa och pussa på dina godisbollar...de 4 fotade alltså, Ha en bra dag vännen..

 
Britt-Marie

Britt-Marie

6 december 2007 18:54

Dina kattungar är helt bedårande underbart söta. Du får pussa på dem och njuta medans de är kvar i huset.
Kram

http://brittmariel.blogg.se

 
Ingen bild

Husfrun

6 december 2007 19:18

Nja, det är inte mina kattungar utan sonens katt som fått dem. Men jag ska snart hälsa på och hålla i dom.

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

8 december 2007 09:40

ÅH... Så fantastiskt söööötaaa! Jag smälter...
Tänk, det är något alldeles speciellt med kattungar...! Min buse här hemma, har vuxit och är snart 7 månader... han är nog nybliven tonåring nu, skulle jag tro... en riktig bångstyrig tonårskille, med allt vad det innebär! Jag är osäker på om vi kan ha någon julgran i år... vill inte riktigt tänka på vad som kan hända då... fniss

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards