Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Nu har ungarna kommit

Av Husfrun skriver - 26 november 2007 21:15

Igår kom kattungarna som  vi väntat på och nog är dom som små marsipangrisar eller nåt åt det hållet. Hon gömde sig i garderoben och där ligger dom nu och sussar mellan måltiderna. Pappan är en stor vit långhårig hankatt som strövar fritt i området. Men jag tror dom blir jättesöta och när dom fått ögon kommer de att vara bedårande. Lånade en länk från Filifjonkan, hoppas jag är förlåten. :)

 
 
Eva i Halmstad

Eva i Halmstad

27 november 2007 11:58

Helt underbara , kan tänka mej dom om 14 dar då är dom som bäst, små varma goa och söta.
Skoj att de var den vita killen som var pappan, dom kan ju bli helt underbara.
Ha de gott, Eva

http://evaihalmstad.blogspot.com/tcvn

 
Ingen bild

Dragariel

28 november 2007 11:26

Åh, kattungar! Jag blir alldeles till mig i trasorna! Kattungar är det sötaste jag vet - utan jämförelse med något annat...
Jag blir kollrig, fnissig, vill bara gulla, puttinutta, killa, busa, leka...;)
ÄÄÄÄÄÄLSKAR kattungar!

 
Filifjonkan hör ett spinnande

Filifjonkan hör ett spinnande

30 november 2007 11:34

Hej Husfrun. men gudars en sådan glädje,,de är bara ljuvliga helt bedårande och ja du får låna den bilden det är ett så härligt spinnande på den med och katten är ju med sagolik åhh sån lust man har att pilla lite p dem med ett pekfinger försiktigt och mjukt lyckos dig

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Husfrun

30 november 2007 23:02

Ikväll har jag sett kattungarna live, vet ni. Såå söta och hjälplösa då dom inte fått ögon ännu. Piper så mamman kommer springande och undrar vad som står på. Men hon var inte alls orolig när vi var där och kikade på dom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards