Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

Trött

Av Husfrun skriver - 21 oktober 2007 13:52

Trött av för lite sömn och för mycken oro. När någon är svårt sjuk är livet inte lätt för någon...............

 
 
Filifjonkan kramar

Filifjonkan kramar

21 oktober 2007 14:15

Oj då kära nån är det så illa det tär fruktansvärt på kropp och själ hoppas det ordnar sig till det bästa,,kram till dig.

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Britt-Inger

21 oktober 2007 14:23

Tänker på dej, förstår en del av det du går igenom.Hälsa från mej.
Kramar från Britt-Inger i ÖstJämtland

 
Ingen bild

Husfrun

22 oktober 2007 21:58

Fjonkan: ja det är så illa, tyvärr.

Brittinger: Åh, jag har tänkt på dig och jag har återsett dina alster igen, docktäckena du vet. :)
Glad att du skriver i min blogg, hoppas du har det bra och att denna vinter blir annorlunda än förra. Hälsar från dig.
KRAM

 
Eva i Halmstad

Eva i Halmstad

23 oktober 2007 15:21

Hej
Förstår att något inte är riktigt bra , men jag hoppas att det ska bli bättre, tänker på dej.
Eva i halmstad.

http://evaihalmstad.blogspot.com/tcvn

 
Ingen bild

Husfrun

24 oktober 2007 09:24

Ja det är tungt nu och jag skriver inte så ofta i bloggen men hoppas kunna få ork och inspirastion så småningom. Jag är så glad åt alla som lämnar avtryck i bloggen och ni är så rara allihop.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards