Direktlänk till inlägg 25 april 2007

Engelsk pelargon och rosa stövlar

Av Husfrun skriver - 25 april 2007 00:28

"Domestic" står det på etiketten att denna heter och den är så tjusig. Jag tycker väldigt mycket om engelska pelargoner.

Nu tar jag på mina rosa stövlar och vandrar iväg för att fundera på om jag ska fortsätta denna blogg. Med bilder eller utan bilder, det är frågan? Jag måste ju beställa fler via moboiltelefonen och då är jag rädd att jag öppnar för en massa spam. Det vill jag inte ha!

 
 
marie

marie

25 april 2007 02:17

Nä du! Jag, och flera med mig, har beställt nya bilder via mobilen. Det är lugnt med allt och absolut inget spam!
Jag vill ha såna stövlar fast med myror på! Har lite myr-fobi så det vore nog bra!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

25 april 2007 09:30

Härlig blomma och härliga stövlar!

http://millis.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

25 april 2007 10:19

Det är absolut inga problem med att beställa fler bilder, det har jag gjort flera gånger!
Det händer inget annat, än att du får fler biler att lägga ut!

Fina stövlar och fina blommor!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husfrun

25 april 2007 10:48

Tack för er uppmuntran, jag ska beställa fler bilder då för det är så kul att ha många bilder och inte så mycket text, jag upplever att många uppskattar att titta in till mig och det vill jag inte mista! Jag är så glad för var och en som lämnar spå efter sig i bloggen. TACK alla som skriver en krumelur eller två i min blogg!

 
Ingen bild

Filifjonkan

25 april 2007 10:49

Godmorgon Klart du skall vara kvar och jag har fixat så jag har 1600 bilder nu straxt inga spam alls.Dina stövlar är alldeles underbart söta. Och pelargonen med..ujuj

 
Åsa

Åsa

25 april 2007 11:48

kul stövlar !!

jag funderar om man plockar bort bilder från listan, försvinner bilden från det inlägg du har den i eller finns den kvar eftersom man har sparat inlägget ?

i så fall är det ju bara att rensa i listan... nån som vet ? men den lösningen är nog för enkel förstås.....

http://alltid-stickning

 
Ingen bild

Husfrun

25 april 2007 12:18

Bilder från listan som används kan man inte ta bort, men däremot kan man ta bort bilderna i inläggen först och sen radera från listan.

 
elaina

elaina

25 april 2007 22:07

Verkligt urtjusiga stövlar!
Å vilken magnifik Lady Pelargon.
Det är helt lugnt som sagt med bildbeställning...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

26 april 2007 17:17

Bilderna du har publicerat går inte att ta bort för du använder dem skylt kommer som säger det provade det för länge sedan. Men 20 kr + smsavgift oftast en 5 är inte dyrt för 100 nya bilder,

 
Gilla

Gilla

3 maj 2007 17:52

Beställ lugnt fler bilder!
Det blir roligare att läsa en blogg med fina bilder.

http://gb.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards