Direktlänk till inlägg 20 april 2007

Fingrarna i kakburken

Av Husfrun skriver - 20 april 2007 00:11

Jaha, nu står jag med fingrarna i kakburken……igen! En stickbok till…..Bonniers stora bok om stickning.

Men eftersom den är HELT SLUT på förlaget och jag fick tag i den billigare på Tradera än om jag köpt den på nätet, så må jag väl vara förlåten?  

Jaaa,…….jag visste väl att ni skulle ha varma generösa hjärtan allihop.

*puss*


 
 
elaina

elaina

20 april 2007 00:31

Tradera mera!

Blocket e oxå helt OK, sen finns det visst nån fler seriös instans oxå, men den har jag glömt namnet på...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan fnissar

20 april 2007 15:08

Heheh klart du skulle ha den när du gjort så bra affär ju..Den ser klart intressant ut.

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

20 april 2007 15:11

ja och det var ingen dålig kakburk du lagt fingrarna i behåll dem där chokladrosorna tilltalar en Filifjonka :)

 
Millis

Millis

20 april 2007 15:45

...som jag skrev förra gången...det gäller att passa på när tillfälle bjuds;)
Jag har ett helt gäng med pysselböcker, som jag har köpt/fått i år...får se om jag törs räkna efter hur många de är.

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husfrun

20 april 2007 23:55

Tro det eller ej men jag tycker hobby böcker av olika slag är roligare att köpa än romaner, dem kan man låna på bibblan.
Jag har böcker om olika saker och jag tror fortfarande efter många år att jag ska hinna göra allt det där som ser så roligt ut. Men medans man är nyfiken på livet så är man i ständig utveckling, vill jag tro i alla fall.

 
Kerstin

Kerstin

26 april 2007 18:49

Jag köpte "Bonniers stora bok om stickning" på årets bokrea och har redan haft mycket nytta av det köpet. Om det sedan är billigt också är det ju inte fel.

http://kerstinsblogg.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfrun skriver - 9 april 2009 08:45

Civilkurage är en bristvara i dagens samhälle, de som vågar säga sanningen, även om den uppfattas obekväm av vissa fundamentalister, ska premieras. ...

Av Husfrun skriver - 8 april 2009 13:28

Önskar alla som tittar in här och läser min blogg en riktigt Glad och God Påsk!...

Av Husfrun skriver - 1 april 2009 12:23

Idag tas ett märkligt beslut i riksdagen, MEN utan att regeringen är närvarande. En blind leder en blind skulle jag vilja påstå när man lyssnar på de politiker som argumenterar för denna lag. En majoritet av svenska folket vill inte ha detta beslut, ...

Av Husfrun skriver - 31 mars 2009 09:52

Kan man bli annat än bedrövad över hur en så viktig fråga misskötts som den om äktenskapsfrågan. Vad majoriteten av svenska folket tycker bryr man sig inte om. KD.s förslag är det vettigaste och mest genomtänkta. Men vem lyssnar när öronen är tillstä...

Av Husfrun skriver - 30 mars 2009 11:06

Hur många gick på det? Ja att vi skulle släcka ner i lördags kväll. Inte jag i alla fall. Tror det är ett smygtest om vi är lydiga medborgare som gör allt som hittas på av allehanda stolligheter. Däremot släckte jag ner på natten när jag ändå skulle ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards